ליווי מותג

מיתוג העסק אינו מסתיים בבנייה שלו בלבד. טוב ויפה שהעסק נושא שם ולוגו זכירים, טוב שהוא מרשים את קהל היעד, אולם לאורך זמן העסק צריך להתמיד בלשווק את עצמו. מרגע התוויית הרעיון המרכזי של המותג ניתן להתבסס עליו ולהתפתח ממנו לרעיונות נוספים. פיתוח מערך כלים שיווקיים לאורך תקופה מחזק את נוכחות המותג בשוק ומשמר אותו בתודעת קהל היעד.

ניתן לתפור לכל מותג בהתאם לצרכיו ולמידותיו את היקף הכלים השיווקיים הנדרשים. חשוב להתמקד בדברים ההכרחיים ביותר עבור המותג, אלה שיצרו את הרושם הטוב ביותר ויניעו לפעולה את קהל היעד ולא להתחיל לירות לכל הכיוונים בכל המדיות האפשריות.

במקרים רבים עסקים מונעים בשיטת כיבוי השרפות - מתקרבים החגים ואז נזכרים להעיר את קהל היעד משנתו. תכנית היקפית עם ראיית המכלול של סך הכלים השיווקיים לאורך תקופה, יוצרת את תחושת האחידות, העקביות ומשדרת מקצועיות גבוהה ויחס רציני של העסק כלפי קהל היעד.

העיקרון המנחה הוא כיצד אנו מתקשרים עם קהל היעד ומפעילים אותו ברמה החשיבתית (מעוררים רעיונות, מחדירים נושא לתודעה) וברמה הפיזית (הלקוח מתקשר אלינו, שולח מייל, רוכש מאיתנו). אם חשוב לנו המיידיות והתפוצה ההמונית ייתכן ושימוש בשליחת מייל או ניוזלטר מעוצבים ישפיעו בצורה המקסימלית על קהל היעד. אם חשוב לנו לתת יחס חם ואישי – אולי משלוח ברכה מודפסת בדואר ישראל יהיה בעל ההשפעה המיטבית.

ברכות דפוס וברכות מקוונות, מצגות פלאש, באנרים, קטלוגים, לוחות שנה ומתנות, פליירים, ניוזלטרים, דף עסקי לפייסבוק, עמוד נחיתה, אפליקציה לסמארטפון – כל הפורמטים המוכרים אינם פרי המצאתנו. אנו פועלים בתוך המדיות המוכרות האלו. הייחוד שלנו הוא בפיתוח ה "איך". כלומר אנו מבטאים את היצירתיות שלנו בעיצוב ובקביעת האופן בו קהל היעד יקבל את המידע, כיצד הוא ישתמש בו וכיצד נניע אותו לפעולה.

בקטלוג המפיצים של דיקם