אומגה 3 גליל, אתר אינטרנט

אומגה 3 גליל הוקמה על ידי גיא בן צבי, אשר חקר את התחום והפך אותו למפעל חייו בעקבות מחלת בנו בטורט. שנים של מחקר בניסיון למצוא פתרון לבנו, הביאו ליצירת מאגר מידע גדול ומרתק. למקימי אומגה 3 גליל היה חשוב להעביר את הבשורה הלאה לכל נדרש במסר אחד ברור – אומגה 3 היא דרך חיים.

האתר הישן של אומגה 3 גליל הציב אתגר בבואנו לעצב את האתר החדש.
כאשר ניגשנו לאפיין את האתר ולמקד את ההיררכיה שבו היה ברור שהאתר יהיה בראש ובראשונה מרכז מידע נגיש לכל נדרש ויחד עם זאת היה צורך לעודד רכישה של המוצרים.
האתגר היה למצוא את האיזון הנכון בין הפן המכירתי לבין הפן של הנגשת המידע.
לדעת לשלב בין הפן המכירתי, עם אזורי הנעה לפעולה והשארת פרטי קשר מבלי להראות מכירה אגרסיבית, לבין הפן הקהילתי – יצירת מקום המהווה בית למתעניינים בנושא מבלי להעמיס ולבלבל.

מבחינה חזותית נעשה פיתוח של שפת המותג. נתוני הפתיחה היו לוגו בצבעים של לבן וכחול ואתר בצבעים כחולים עם צילום יחיד של אוקיינוס בראש העמודים. המטרה באתר החדש לייצר אוירה המשלבת קהילתיות חמה וידידותית עם מקצוענות וידע עמוק בתחום. כל זאת כדי ליצר אמינות של המותג כלפי קהל היעד.

לשם כך הוכנס הצבע החם הצהוב. זהו הצבע המזוהה עם המוצר אומגה 3. הצהוב השתלב עם הכחולים וריכך את עומס שנוצר מריבוי הגוונים הכחולים באתר הישן.
לאורך כל העמודים מועבר מסר של שלושת הערכים הראשיים המבדלים של המותג:
אומגה 3 כדרך חיים, שיטת הקירור השומרת על האפקטיביות של המוצר והמקור ממעמקי האוקיינוס.
המסר מועבר באמצעות 3 תמונות רקע מרשימות, המתחלפות בכל פעם שנטען עמוד חדש.

תהליך עיצוב ובניית האתר היה מתמשך. כבר בשלב הראשוני של העלאת התכנים לאוויר עלו דרישות מהלקוח להבליט יותר את מאגר המידע ולייצר ספרייה לקהל המתעניין, כחלק ממסר המקצועיות והאמינות של המותג.
הוחלט על מיקום מחדש של כפתור הכניסה למרכז המידע (הדג הצהוב) עם חלון הסבר קצר.
מרכז המידע עצמו נבדל מעמודי תוכן אחרים על ידי מבנה אייקוני של קלסרים המובילים למחברות המובילות לדפים ולבסוף למאמרי הקצה – כל אלו יוצרים ניווט חזותי נוח וברור ב״ים הנושאים״ (תרתי משמע). מעבר לנוחיות השימוש נוצרה שפה ייחודית ומבדלת למרכז המידע בפרט ולשפת המותג ככלל.

 

 

 

 

 

לאתר אומגה 3 גליל