לפני ואחרי, אתר אומגה 3 גליל

האתגר העיצובי באתר אומגה 3 גליל היה למצוא את האיזון בין מרכז המידע לבין חנות המוצרים.
כמה נושאים עלו בעקבות האתר הישן:

1. מידע ומאמרים

האתר הישן הכיל מידע רב. ביחד עם הרושם החיובי כי מדובר באתר בעל עומק ותוכן רב, היה עומס יתר של מאמרים שהתפזרו על נושאים רבים. הכוונה היתה לא להגביל את כמות התוכן אלא לייצר שיטת ניווט נוחה ומבנה היררכי ברור שעושה הפרדה ברורה בין נושאים מכירתיים לבין נושאים של ידע וקהילה.
הפתרון: עברנו כמה גלגולים עד שנוצר מרכז המידע בעל מערך חזותי של קלסרים ותיקיות. העיצוב יצר נוכחות ייחודית לשפת המותג ונוחות ניווט בין הנושאים.

2. מוצרי אומגה 3

הצד המכרתי לא היה מספיק מובלט ומניע לפעולה. היה צורך לאפיין את תהליך הרכישה ולקבל החלטות עקרוניות כיצד למשוך את קהל היעד לרכישה או להשארת פרטי קשר לרכישה מאוחרת יותר. כל זאת מבלי לפגוע באופי הקהילתי של המותג ומלבי לייצר מכירה אגרסיבית. בעמוד הבית מוקמו בעמודה שמאלית באנר מוצרים, טופס לשאלות ולהשארת פרטי קשר וחיבור לפייסבוק.

3. שפה חזותית

המטרה בבחירת האמצעים החזותיים היא לעורר רגש והזדהות של קהל היעד. באתר הישן היה ריבוי של גוונים כחולים ותמונה אחת בודדה של אוקיינוס. החלטנו לתת חזות יותר עדכנית לאתר בעיקר תוך התייחסות למסכים רחבים ולהשתמש בתמונות מרשימות ברקע. כל תמונה מייצגת ערך של המותג ואמורה לעורר רגש הזדהות בקרב קהל היעד: אומגה 3 כדרך חיים, תנאי קירור מיטיבים עם המוצר ואיכות שמן דגים ממעמקי האוקיינוס – כאן נבחרה תמונת אוקיינוס בעלת קומפוזיציה מרשימה יותר מקודמתה.
הכנסנו את הצבע הצהוב כמוטיב חוזר. הצבע הצהוב החם מאזן את העומס שיצרו הגוונים הכחולים. הוא נותן שמחת חיים ומייצג את הצבע של המוצר.
מבנה האתר כולו, המסגרת על גבי התמונה, סרגל הניווט, הדג של מרכז המידע – כל אלו ואלמנטים אחרים יצרו שפה חדשה ועדכנית למותג אומגה 3 גליל. עיצוב מעורר רגש הזדהות עם ערכי המותגו ובידול יוצר זכירות.

לאתר אומגה 3 גליל