שרית שני חי, קטלוג לתערוכה

הקטלוג עבור שרית שני חי נועד להיות קטלוג תדמיתי לתערוכת מתנות בארה"ב. נושא התערוכה היה "מתנות" ושרית שני חי בחרה להציג בקטלוג בובות ואביזרים לילדים.

בשפה המיתוגית הקיימת של שרית שני חי ביטאנו את היצירתיות שלנו ברעיון השיווקי.
היעד היה ברור: להפיץ אל לקוחות פוטנציאלים את הקטלוג על מנת שהם יצרו קשר בחזרה ויבצעו הזמנה. האתגר הגדול (המוכר מאירועי מכירה כאלו) היה לעצב קטלוג אשר הלקוח ישמור אצלו ולא ישליכו לפח כלאחר יד כעבור כמה דקות כפי שמושלכים אלפי הפליירים והקטלוגים המחולקים בביתני התערוכה.

הפתרון: יצרנו חוברת יפה ונעימה למשתמש כמו ספרון קטן – מספיק קטן כדי היכנס לתיק ואף לכיס של הלקוח ומספיק יפה כדי להישמר על המדף. הדפים הפנימיים הם שרשרת גלויות המקופלות יחד כמו קונצרטינת גלויות למכירה בחנות המזכרות. סגנון הקונצרטינה התאים לאופי ולנושא התערוכה ולאופי הפריטים המתוארים בקטלוג.
אך בכך לא די – החיבור בין גלויה לגלויה בקונצרטינה נועד לאפשר תלישה עדינה לכל גלויה בנפרד דבר שהפך את הקטלוג למוצר שימושי עבור הלקוח עצמו: ניתנה לו האפשרות לתלוש את הגלויות ולהשתמש בהן כגלויות דואר רגילות לכל דבר לצרכים הפרטיים שלו. ככל שלקוח יבחר לעשות כך הרי שהוא בעצמו יביא להפצת המוצרים ופרטי הקשר של שרית שני חי, המופיעים בכל גלויה.

במקביל לקטלוג הדפוס עיצבנו קטלוג דיגיטלי, תואם את השפה של הקטלוג המודפס. הקטלוג הוכן כקובץ PDF לשליחה במייל או להורדה עבור לקוחות פוטנציאלים.

ניתן לצפות בקטלוג הדיגיטלי כאן.